What is this new forum?

Off topic discourse and banter encouraged.
User avatar
geckzilla
Ocular Digitator
Posts: 9180
Joined: Wed Sep 12, 2007 12:42 pm
Location: Modesto, CA

Re: What is this new forum?

Post by geckzilla » Thu Jan 28, 2010 2:23 pm

Haha, yeah, anything but those damn bananas. I don't mean request smilies that already exist. You can just think of some emote that's not there and I can draw it myself. It's one of my many strange and wonderful talents.
Just call me "geck" because "zilla" is like a last name.

makc
Commodore
Posts: 2019
Joined: Tue Oct 12, 2004 5:25 pm

Re: What is this new forum?

Post by makc » Thu Jan 28, 2010 2:30 pm

damn I just edited that post.

User avatar
geckzilla
Ocular Digitator
Posts: 9180
Joined: Wed Sep 12, 2007 12:42 pm
Location: Modesto, CA

Re: What is this new forum?

Post by geckzilla » Thu Jan 28, 2010 2:57 pm

Hmmmm, I'm not sure I can do any justice to the real Picard, though. As you can see, several have tried and all have failed.
Just call me "geck" because "zilla" is like a last name.

User avatar
bystander
Apathetic Retiree
Posts: 21570
Joined: Mon Aug 28, 2006 2:06 pm
Location: Oklahoma

Re: What is this new forum?

Post by bystander » Thu Jan 28, 2010 3:41 pm

How about a Homer, Doh!
Click to play embedded YouTube video.

User avatar
geckzilla
Ocular Digitator
Posts: 9180
Joined: Wed Sep 12, 2007 12:42 pm
Location: Modesto, CA

Re: What is this new forum?

Post by geckzilla » Thu Jan 28, 2010 3:55 pm

:doh: Like this?
Just call me "geck" because "zilla" is like a last name.

User avatar
bystander
Apathetic Retiree
Posts: 21570
Joined: Mon Aug 28, 2006 2:06 pm
Location: Oklahoma

Re: What is this new forum?

Post by bystander » Thu Jan 28, 2010 4:34 pm

Yeah, I've had times when that would have been much more appropriate than :oops:

makc
Commodore
Posts: 2019
Joined: Tue Oct 12, 2004 5:25 pm

Re: What is this new forum?

Post by makc » Mon Feb 01, 2010 1:40 pm

apodman made some emoticons but apparently deleted them all along with apod folder. I guess bystander really pissed him off.

User avatar
bystander
Apathetic Retiree
Posts: 21570
Joined: Mon Aug 28, 2006 2:06 pm
Location: Oklahoma

Re: What is this new forum?

Post by bystander » Mon Feb 01, 2010 6:13 pm

Yeah, well, what can I say. That was never my intent. :?
Sometimes people just don't want to acknowledge the truth.

User avatar
geckzilla
Ocular Digitator
Posts: 9180
Joined: Wed Sep 12, 2007 12:42 pm
Location: Modesto, CA

Re: What is this new forum?

Post by geckzilla » Thu Feb 04, 2010 7:47 pm

Ok mak, you win. I saw you linking external, unsanctioned smilies and had to make one for you. :facepalm: :facepalm: :facepalm: :doh:

:lol:
Just call me "geck" because "zilla" is like a last name.

makc
Commodore
Posts: 2019
Joined: Tue Oct 12, 2004 5:25 pm

Re: What is this new forum?

Post by makc » Fri Feb 05, 2010 4:32 pm

geckzilla wrote:Ok mak, you win.
thank you geckzilla (takes the mic) I just want to say this is a victory for all american people bla blah blah bla blaa blah

p.s. we need :blah: smiley

User avatar
emc
Equine Locutionist
Posts: 1307
Joined: Tue Jul 17, 2007 12:15 pm
AKA: Bear
Location: Ed’s World

Re: What is this new forum?

Post by emc » Thu Feb 18, 2010 8:55 pm

Le’me borrow that mic please… Just wanted to make a comment and this thread looked like the logical place. Asterisk seems to have reached warp speed in my perception. Maybe I’m just more aware? There seems to have been an explosion of information of late, especially from bystander and a lot of activity coinciding with geckzilla’s contributions. Asterisk is even more interesting with this space adventure themed format. I like my title BTW, it’s funny. And there’s a lot to read that I haven’t read and a lot more to try and understand (for me)… not that it wasn’t good before, I think it is better now. Thank you.
Ed
Casting Art to the Net
Sometimes the best path is a new one.